mlecznakrowa

Przyjemność jedzenia

Pancakes

pancakePrzyznam, że nie rozumiałam i nie rozumiem zachwytu nad tym daniem. Sądząc jednak po reakcjach domowników, jestem w swym nierozumieniu odosobniona. Ja po prostu nie do końca rozumiem się z jedzeniem na słodko:) Ale, ale – zrobiłam, sprawdziłam, nakarmiłam. Rodzina mówi, że odniosłam pełen sukces. Przepis łatwy, szybki i co najważniejsze, można było go wykonać w blenderze kielichowym, co przyspieszyło cały proces i zajęło jakieś 5 minut (serio, serio).

Składniki:

 

  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki kefiru
  • 80 g roztopionego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • szczypta cynamonu

Przygotowanie:

Można oczywiście tradycyjnie, czyli: połączyć mokre, połączyć suche, połączyć wszystko ze sobą, ale można też tak:

Wrzuć mokre do blendera kielichowego, zasyp suchym. Włącz na średnie obroty aż się wszystko połączy.

Pankejki smażymy na suchej patelni z obu stron na taki ładny jasno brązowy kolor ( to dzieje się szybko) i podajemy z czym chcemy. K. pożarł z kremem czekoladowym, ja z twarożkiem ananasowym.

Smacznego

 

Dodaj komentarz

Malta Cafe

Olsztyńskie blogerki

Polecamy

Durszlak

Durszlak.pl

Mikser Kulinarny!

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Odszukaj Przepisy!

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Znajdź przepisy!

Top blogi

Współpracujemy: