mlecznakrowa

Przyjemność jedzenia

MK FIT

mkfitJak już część z Was wie, Gosia podjęła wyzwanie dietetyczne. Cel – 12 kg, czas – 5.5 miesiąca. Czyli „Dead Line” jest na Święto zmarłych :).

Będę opisywać swoje zmagania z kilogramami, jednak pamiętając, że to ciągle jednak jest blog o jedzeniu – nie będę katować Was zdjęciami typu „mój brzuch, moja fałda – dzień 124”.

Dlaczego właściwie dieta? Otóż dieta to styl życia, a że ja po prostu uwielbiam jeść to wcale nie jest ławo wyglądać jak Bogini :). Nie jest to moja pierwsza walka o smukłą sylwetkę i przede wszystkim o zdrowie. Ci, którzy mnie widzieli wiedzą, że nie wyglądam jak potwór. Nie jestem też „tłustym tłuściochem”. I nie zamierzam być chudą szkapą, męczącą się nad liściem sałaty. Otóż w imię zasady „w zdrowym ciele, zdrowe ciele” zamierzam tłuszcz przerobić na mięśnie. Do tego zamierzam zachować swoją zabójczą talię i genialny cyc.

Obawa nr 1 – czy ta dieta będzie smaczna?

Obawa nr 2 – czy tym razem się uda?

Obawa nr 3 – czy wytrwam?

Obawa nr 4 – jak to będzie podczas imprez?

Obawa nr 5 – moja praca i tryb życia zmuszają mnie do częstych wyjazdów i jedzenia w hotelach.

Dlaczego się zdecydowałam? Zbieg różnych losowych wydarzeń spowodował silną potrzebę zmian – włosy na blond i takie tam. Wydarzenia ostatnich wielu miesięcy spowodowały chęć wyładowania się fizycznego. I tak na mojej drodze pojawiła się Agnieszka Fit Dietetyk oraz Wojtek z Fit Body Brzostowski. Oni przekonali mnie, ze właściwa dieta i indywidualnie dobrany trening mogą zdziałać cuda. Do boju o zdrowie i wygląd ruszam z Karoliną z Co Pysznego? Bez niej nie było by tego wszystkiego.

Póki co Wojtek dokonał cudu – po pierwszym treningu, zamiast powiedzieć wszystkie brzydkie słowa, jakie przychodziły mi do głowy, wyszłam z uśmiechem do gwiazd.

Liczę, że dzięki ich wsparciu, za chwilę będę wyglądać, jak milion dolarów. No i tak się czuć!

Trzymajcie palce!

4 comments on “MK FIT

  1. Emilka for Event
    Maj 20, 2014

    Powodzenia!!!!

  2. Magda
    Maj 20, 2014

    Trzymam kciuki :)

  3. www.ladyofthehouse.pl
    Lipiec 5, 2014

    o rety!!! Mój „Dead Line” nastąpi nieco szybciej ale również podejmuję wyzwanie;)

    ps. Dziewczyny! Gratuluje bloga. Cudownie że jesteście z Olsztyna!

    pozdrawiam ciepło.

    Olsztynianka

    • Mleczna Krowa
      Lipiec 6, 2014

      Dzięki za wsparcie i również trzymamy kciuki!! Powodzenia i wytrwałości :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on Maj 20, 2014 by in Uncategorized.

Facebook

FIT DIETETYK

Malta Cafe

Olsztyńskie blogerki

Polecamy

Durszlak

Durszlak.pl

Mikser Kulinarny!

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

Odszukaj Przepisy!

Odszukaj.com - przepisy kulinarne

Znajdź przepisy!

Top blogi

Współpracujemy:

